loading...
وبلاگ عاشقانه محمد
بازدید : 423 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (2)

ســــــــــتاره من

جایی قبل تر از هزار ســـــــــال نوری پیش،

مرده است…

و من قرن هاست،

به هیچ زل زده ام …

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ادمین در تاریخ 1393/02/05 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش محمد خیلی خیلی وبت عالیه اصن حرف نداره
پاسخ : ممنوم از نظر خوبت ادمین جان

این نظر توسط sorush در تاریخ 1392/09/28 و 14:42 دقیقه ارسال شده است

eivalشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من محمد هستم خوش اومدین به وبلاگم من 15سالمه ازآبپخش هستم فقط نظر یادت نره...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما این وبلاگ می تواند جزء بهترین وبلاگ قراربگیرد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 77
  • بازدید سال : 812
  • بازدید کلی : 52,480
  • کدهای اختصاصی

    اهنگ وبلاگ عاشقانه محمد

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    × بستن تبلیغات
    پرینت
    بیا تو ستاره ها

    برای حمایت از ما کد بنر ما را در وبلاگ خود کپی کنید


    بیا تو ستاره ها